Językosfera

Zapisz się na newsletter i bezpłatnie pobierz magazyn Językosfera! :)

Ostatni komentarz

Angielski w tłumaczeniach. Sytuacje

Tak, jeśli nie ma możliwości odtworzenia płyty CD, proszę skontaktować się mailowo - wtedy prześlemy nagrania mp3:)

(wykasuj w.)

A czy będzie możliwość nabycia pliku mp3 do ebooka? Wolę mieć produkty cyfrowe

(Aga B.)
Rosyjski w tłumaczeniach. Poziom 3

Mam gleboka nadzieje, ze wkrotce pojawi sie kontynuacja tej serii na poziomie C1!

(Gosia Ch.)
Rosyjski w tłumaczeniach. Poziom 1

Czy planowane jest wydanie książki do rosyjskiego z serii sytuacje? Jeszcze z żadną książką mi się tak dobrze nie pracowało, więc bardzo chętnie bym sięgnęła również po inne Państwa pozycje do nauki rosyjskiego.

(Magda.)
Niemiecki w tłumaczeniach. Sytuacje

Czy książka jest już wysyłana?

(Jarek.)
Włoski w tłumaczeniach. Gramatyka 2

Część 3 ukaże się już w lutym - czekamy z niecierpliwością:)

(pp.)
Advertising

Zapisz się na newsletter!

Aktualności:

Lipiec 2017

Podobnie jak w zeszłym roku z przyjemnością wzięliśmy udział w Zlocie Anglistów w Ślesinie. Podczas Zlotu Filip Radej wygłosił ciekawą prelekcję o naszej serii w tłumaczeniach.

Stosiko Preston Publishing na Zlocie Anglistów

Za nami 6. Nadmorski Plener Czytelniczy w Gdyni! Wspaniale było spotkać się z Wami w wakacyjnej scenerii. :)

Plener Czytelniczy w Gdyni

Stoisko Preston Publishing

To nie koniec wakacyjncyh wyjazdów! Przed nami Literacki Sopot (17-20 sierpnia 2017).

Lipiec minął nam również na intensywnych przygotowaniach do sierpniowych premier!  Już niedługo ruszy przedsprzedaż jednej z nich!

Czerwiec 2017

Ten letni już miesiąc zaczęliśmy od 2. Festiwalu Książki w Opolu. Piękna pogoda, ciekawe książki i fantastyczni Czytelnicy. Czego chcieć więcej? :)

W czerwcu swoją premierę miała też książka Niemiecki w tłumaczeniach. Sytuacje. Aby pomóc Wam w codziennej komunikacji, zebraliśmy w niej najbardziej przydatne słownictwo, pokazaliśmy je w charakterystycznych kontekstach językowych, które przypisaliśmy do odpowiednich sytuacji.

To nie koniec premier! Ruszyła także PRZEDSPRZEDAŻ wyczekiwanej 5. części serii Hiszpański w tłumaczeniach. Gramatyka. Książkę można zamówić w naszej księgarni internetowej. Wszyscy, którzy dokonają zamówienia do 17 lipca otrzymają przydatny prezent językowy GRATIS. :)

Maj 2017

Miesiąc minął pod znakiem intensywnych wyjazdów i prac nad kolejnymi książkami do nauki języków. Zaczęliśmy od Europejskiego Kongresu Językowego PASE na Uniwersytecie Warszawskim. Tydzień później odbyły się 8. Warszawskie Targi Książki, na których mogliście spotkać się z autorami serii W TŁUMACZENIACH.

W drugiej połowie maja odwiedziliśmy Wrocław na 8. Targach Książki dla Dzieci i Młodzieży dobre Strony

Intensywne podróże nie przeszkodziły nam w przygotowaniach do premiery książki Niemiecki w tłumaczeniach. Sytuacje. Już niedługo w naszym sklepie internetowym ruszy przedsprzedaż. Sprawdzajcie uważnie! :)

Niemiecki w tłumaczeniach. Sytuacje

Kwiecień 2017

Za nami 6. Międzynarodowe Targi Książki w Białymstoku. Było rewelacyjnie - jak zawsze! :)

Targi Książki w Białymstoku Targi Książki w Białymstoku

W kwietniu mogliście nas spotkać także na Zlocie Metodyków organizowanym przez Edunation.

Zlot Metodyków Zlot Metodyków

Kwiecień to też czas intensywnych powtórek przedmaturalnych. Z tej okazji mogliście korzystać ze specjalnej promocji na książkę "Matura z angielskiego. Środki językowe. To Ci się przyda".
 Pozwala zweryfikować i ugruntować wiedzę nabytą w szkole i na kursach językowych.

Wszystkim zdającym maturę życzymy powodzenia i trzymamy za Was mocno kciuki! :)

Marzec 2017

Przywitaliśmy wiosnę, a wraz z nią wiosenne premiery. Ukazała się 3. część serii "Włoski w tłumaczeniach. Gramatyka" oraz 4. część serii "Francuski w tłumaczeniach. Gramatyka".

Włoski w tłumaczeniach. Gramatyka cz. 3Francuski w tłumaczeniach. Gramatyka 4

Wspaniale było też spotkać się z Wami na poznańskich Targach Książki dla Dzieci, Młodzieży i Rodziców. Mieliśmy okazję porozmawiać i przedstawić Wam wszystkie pozycje wydawnictwa. :)

Targi Książki dla Dzieci, Młodzieży i Rodziców w Poznaniu

Luty 2017

Wiosna zbliża się wielkimi krokami. Żeby umilić Wam oczekiwanie przygotowaliśmy niedzspodziankę! Lubicie nasze książki? Robicie zakupy w naszym sklepie internetowym? Jeśli chcecie otrzymać bon o wartości 100 PLN, 70 PLN lub 40 PLN, weźcie udział w konkursie! :)

Angielski w tłumaczeniach.Gramatyka

Żeby otrzymać nagrodę wystarczy, że:

• polubisz na Facebooku stronę Angielski w tłumaczeniach
  • udostępnisz jeden z postów konkursowych,
  • wyślesz do nas w wiadomości prywatnej na FB lub na adres ksiegarnia@prestonpublishing.pl hasło promujące serię Angielski w tłumaczeniach. Gramatyka. Z nadesłanych propozycji wybierzemy 3 najciekawsze.

Na Twoje hasło czekamy do niedzieli (5 marca) do godziny 23:59:59. Zostało mało czasu! Powodzenia!

Przy okazji poćwiczcie z nami 14 zagadnień gramatyki angielskiej. Rano możesz zapoznać się z zagadnieniem gramatycznym, przetłumaczyć zdania na język angielski, a wieczorem porównać je z opublikowanymi odpowiedziami.

Luty, poza oczekiwaniem na wiosnę, upłynął pod znakiem intensywnej pracy nad nowościami. Już w marcu szykujemy dwie premiery. Pojawi się 3. część książek z serii Włoski w tłumaczeniach. Gramatyka oraz 4. część serii Francuski w tłumaczeniach. Gramatyka

Styczeń 2017

Nowy rok to czas nowych postanowień i wyzwań. To także czas intensywnych przygotowań do matury. Z tej okazji, specjalnie dla tegorocznych maturzystów, przygotowaliśmy promocję na książkę Matura z angielskiego. Środki językowe. To Ci się przyda (do 31.01 w naszej księgarni interentowej na kod MATURA2017 - rabat 25%).

Pod koniec miesiąca przywitaliśmy drugie wydanie 6. części serii Angielski w tłumaczeniach. Gramatyka. Jest już dostępne w księgarniach.

Angielski w tłumaczeniach. Nauka gramatyki na poziomie zaawansowanym (C1-C2).

Listopad/Grudzień 2016

Nadszedł czas świąteczny i wyjątkowy klimat Bożonarodzeniowy. Z tej okazji przygotowaliśmy dla wszystkich promocyjne zestawy językowe w świątecznej cenie. Życzymy wszystkim, aby ten czas był dla Was szczególny i niezapomniany.

Wesołych Świąt od Preston Publishing

25 Wrocławskie Targi Dobrych Książek odbyły się w tym roku w Hali Stulecia - nie mogło nas tam zabraknąć. Serdecznie dziękujemy za miłe przyjęcie i spotkanie się z nami na stoisku. Gościliśmy na nim autorki książek "Hiszpańska gramatyka inaczej", Aleksadnrę Srokowską, oraz "Włoski w tłumaczeniach. Gramatyka", Katarzynę Foremniak. Mamy nadzieję, że zobaczymy się także na kolejnych wydarzeniach wydawniczych.

Preston Publishing na Targach książki we WrocławiuKsiążki językowe na Targach Dobrej Ksiązki we Wrocławiu, Preston Publishing

Kraków i Międzynarodowe Targii Książki, to jak zawsze idealne miejsce, aby spotkać się z czytelnikami i porozmawiać o książkach. Właśnie tam przedpremierowo ukazała się najnowsza książka Aleksandry Srokowskiej "Hiszpańska gramatyka inaczej". Już pierwszego dnia cieszyła się ona ogromną popularnością. Trzeciego dnia Targów wszyscy mieli okazję otrzymać autograf oraz dedykację od samej autorki, która zaszczyciła nas swoją obecnością.

Hiszpańska gramatyka inaczej. Autorka książki do nauki języka hiszpańskiego

Wrzesień/Październik 2016

Na przełomie września i październiki odbyły sie premiery dwóch książek: "Opowieść o angielskich czasach" i "Rosyjski w tłumaczeniach. Gramatyka 3". Dziękujemy za miłe przyjęcie naszych pozycji na Targach Książki w Katowicach.

Rosyjski w tłumaczeniach. Nauka gramatyki na poziomie B1 i B2Okładka książki opowieść o angielskich czasach. Wydawnictwo Preston Publishing

Sierpień 2016

Koniec wakacji coraz bliżej, a my mamy coś dla przyszłych maturzystów :) 19 sierpnia miała miejsce premiera naszej najnowszej książki "Matura z angielskiego. Środki stylistyczne. To Ci się przyda". Na spotkaniu premierowym nie mogło zabraknąć autorów.

Lipiec 2016

Była okazja, aby odwiedzić wypoczywających nad morzem podczas Nadmorskiego Pleneru Czytelniczego w Gdyni. Była to też okazja do zaprezentowania Wam naszej premierowej książki "Angielski w tłumaczeniach. Sytuacje". Kto nie był, niech żałuje :)

Preston Publishing - angielski w tłumaczeniach sytuacjeKsiążki

Jak na wakacje przystało, ostatni weekend lipca spędziliśmy w podróży. Wzięliśmy udział w Zlocie Anglistów w Ślesinie. Byliśmy pod wrażeniem doskonałej organizacji i jesteśmy niezmiernie wdzięczni za miłą gościnność. Podczas zlotu autor książki "Angielski w tłumaczeniach. Czasy" oraz "Mów pełnymi zdaniami", Adam Urban, wygłosił wykład na temat czasów angielskich. Była też okazja, aby otrzymać autograf oraz dedykację.

Książki językowe wydawnictwa Preston PublishingAdam Urban, zlot nauczycieli języka angielskiego

Czerwiec 2016

Ostatnie miesiące są pod znakiem intensywnych spotkań, wyjazdów i prac nad kolejnymi książkami do nauki języków. Dziękujemy za to, że wspieracie nas komentarzami i obecnością na stronach fanpage na Facebooku. Cieszymy się również, że mogliśmy się z Wami spotkać podczas Festiwalu Książki w Opolu:)

Wydawnictwo Preston Publishing - Festiwal Ksiazki w Opolu

Maj 2016

Zapraszamy Was gorąco na Warszawskie Targi Książki w dniach 19-22 maja :) Na naszym stoisku odbędą się spotkania z autorami serii w tłumaczeniach. Możecie ich również spotkać na spotkaniach językowych w Kawiarni u Prusa na Krakowskim Przedmieściu w Warszawie. We wtorek, 10 maja o godzinie 17.00, zapraszamy na kolejne warsztaty z serii. Tym razem bohaterem będzie język niemiecki :)  Następnie 17 maja - język rosyjski, 24 maja - język francuski :)

Kwiecień 2016

W Księgarni Naukowej im. B. Prusa odbyło się spotkanie z autorem książek do nauki języka angielskiego, Adamem Urbanem. Dziękujemy wszystkim, którzy na nie przybyli. Mamy nadzieję, że warsztaty jeszcze bardziej poszerzyły wiedzę na temat czasów angielskich oraz aspektów, które nimi rządzą. Zapraszamy również na kolejne, które odbędą się w każdy wtorek o godz. 17 przez cały miesiąc maj.

Spotkanie języka angielskiego w księgarni. Angielski w tłumaczeniach. Czasy

Ponadto "Angielski w tłumaczeniach. Mów pełnymi zdaniami" już jest dostępna w księgarniach. Szukajcie jej na półkach sieci Matras, Empik, Polanglo, Bookland oraz innych księgarniach językowych. Książka bogata w przydatne wskazówki, wyjaśnienia, przykłady oraz ćwiczenia dotyczące zdań złożonych w języku angielskim. Dowiecie się kiedy stosować przecinki, używać which, who, of which, whom, jaka jest różnica między spójnikami as, when, while, i wiele wiele więcej! :)

Nauka angielskiego, spójniki, zdania podrzędnie złożone, tryby warunkowe

Marzec 2016

Dziękujęmy za miłe spotkania w Poznaniu z okazji Targów Książki dla Dzieci, Młodzieży i Rodziców. Mieliśmy okazję porozmawiać i przedstawić Wam wszystkie pozycje wydawnictwa:)

Targi Książki w Poznaniu

Książki językowe na Targach w PoznaniuKsiążki językowe Preston Publishing na Targach w Poznaniu

W tym miesiącu prezentujemy Wam nowość wydawniczą: Angielski w tłumaczeniach. Mów pełnymi zdaniami. Przygotowana z myślą o tych, którzy chcą rozbudować swoje umiejętności językowe.

Mów pełnymi zdaniami. Nowa książki do nauki języka angielskiego na poziomie zaawansowanym

Luty 2016

Nowość wydawnicza "Francuski w tłumaczeniach. Gramatyka 3". To kolejna część kursu do nauki języka francuskiego, tym razem na poziomie średnio zaawansowanym. Serdecznie zapraszamy!

Styczeń 2016

Nowy Rok, nowe postanowienia! Przygotowaliśmy dla was promocję ”3 książki w cenie 2”. Mamy nadzieję, że dzięki temu osiągniecie swój cel jeszcze w tym roku:)

Grudzień 2015

Cieszymy się, że mogliśmy się spotkać na Wrocławskich Targach Dobrych Książek. Zapraszamy za rok.

Preston Publishing objął także patronat i sponsorał nagrody z akcji językowej pt. "Blogowanie pod jemiołą". Bardzo nam miło, że mogliśmy uczestniczyć w tego typu wydarzeniach:)

Listopad 2015

Dziękujemy wszystkim, którzy odwiedzili nas w Salonie Ciekawej Książki w Łodzi oraz na Śląskich Targach Książki w Katowicach. Zdjęcia można zobaczyć na stronach fanpage Facebook'a.

Październik 2015

Na przełomie miesiąca w księgarniach pojawi się komplet książek do nauki języka angielskiego "Angielski w tłumaczeniach. Business" w promocyjnej cenie:)

Na stronie fanpage z języka rosyjskiego https://www.facebook.com/rosyjskiwtlumaczeniach można wygrać książkę - wystarczy wpisać w komentarzu pod postem, jak chcecie lub już uczycie się języka rosyjskiego. Możecie opisać sposoby nauki, wysyłać zdjęcia, co tylko chcecie. Najciekawsze trzy odpowiedzi nagrodzimy podręcznikiem. Czas do poniedziałku 5.10.2015!

W sieci księgarń Matras odbywa się promocja językowa, gdzie również znajdziecie książki naszego Wydawnictwa w dobrej cenie.

Wrzesień 2015

Początek roku szkolnego - na stronach facebook można było wziąć udział w krótkich konkursach. Wygrać można było książki serii "w tłumaczeniach". Gratulujemy zwycięzcom i zapraszamy do śledzenia stron na facebook'u:)

Lipiec i sierpień 2015

Okres wakacyjny był bardzo ciepły:) Ukazały się kolejne dwie gorrrące nowości: "Hiszpański w tłumaczeniach. Gramatyka 4" oraz pierwsza część serii "Włoski w tłumaczeniach".

Mieliśmy też okazję widzieć się w Morskim Plenerze Czytelniczym w Gdyni - dziękujemy serdecznie tym, którzy zechcieli się spotakć z nami oraz z autorami książek:) Fotorelacja oraz to, co jeszcze wydarzyło się podczas tych dwóch miesięcy można zobaczyć tutaj:
angielskihttps://www.facebook.com/angielskiwtlumaczeniach
hiszpańskihttps://www.facebook.com/hiszpanskiwtlumaczeniach
niemieckihttps://www.facebook.com/niemieckiwtlumaczeniach
rosyjski - https://www.facebook.com/rosyjskiwtlumaczeniach
włoskihttps://www.facebook.com/wloskiwtlumaczeniach

Czerwiec 2015

W wydawnictwie trwają prace nad kolejnymi książkami językowymi. Plany obejmują kilka ciekawych propozycji, które niebawem zaczną być realizowane.

Tymczasem nasze książki można było obejrzeć i nabyć w promocyjnych cenach Targach Książki "Dobre Strony" we Wrocławiu.Dziękujemy za wspaniałą atmosferę i miłe przyjęcie.

Kolejne spotkania odbędą się w Lublinie przy okazji IX Lubelskich Targów Książki (12-13.06) oraz w Szczecinie w Miasteczku Literackim (19-21.06). Zapraszamy!

Maj 2015

Mamy już projekt okładki kolejnej pozycji w ofercie książek językowych. Ostatnia faza przygotowań - planowane wydanie książki koniec lipca. Ciekawi jesteśmy co myślicie o okładce:

nowa okładka książki do nauki języka włoskiego

W przedostatni weekend Preston Publishing wziął udział w Warszawskich Targach Książki. Dziękujemy serdecznie za przybycie tym, którzy zechcieli nas odwiedzić. Niebawem pojawimy się także we Wrocławiu i innych miastach Polski.

Targi Książki - Preston PublishingPreston Publishing - książki językoweKsiążki i nauka języka angielskiego na każdym poziomie, promocja świątecznaserie książek językowych Wydawnictwo Preston Publishing, nauka języków

Kwiecień 2015

W tym miesiącu mamy dla Was dobre wiadomości: książka do nauki języka francuskiego "Francuski w tłumaczeniach, gramatyka 2" jest już dostępna na stronie wydawnictwa oraz w księgarniach na terenie Polski.

W przygotowaniu są też podręczne i przyjazne każdemu (kto chce się aktywnie uczyć języków obcych) pomoce językowe pt. "To Ci się przyda". Bądźcie na bieżąco, a niebawem dowiecie w jaki sposób będziecie mogli korzystać z nowych materiałów do nauki wydawnictwa Preston Publishing.

Ponadto zapraszamy Was na Targi Książki w Białymstoku, które odbędą się w dniach 24-26 (wstęp wolny). Będziecie mogli obejrzeć z bliska wszystkie książki wyd. Preston Publishing, będzie mnóstwo atrakcji, promocje, rabaty i wspaniała atmosfera!

Targi Książki Białystok Preston Publishing

Marzec 2015

W związku z zapowiedzianymi premierami książek do nauki angielskiego i niemieckiego na stronach facebook'a rozpoczęliśmy 7-dniowy konkurs z nagrodami. Potrwa on do 15 marca. Aby wziąć udział udostepnij post konkursowy (jako publiczny, bo tylko wtedy będziemy w stanie go widzieć).

Luty 2015

W tym miesiącu pracujemy nad kolejnymi projektami językowymi. Luty okazał się zbyt krótki, aby zrealizować wszystkie plany, ale już na początku marca będą miały miejsce premiery książki do nauki angielskich czasów ("Angielski w tłumaczeniach, Czasy") oraz języka niemieckiego na poziomie ponadpodstawowym ("Niemiecki w tłumaczeniach, Gramatyka 2").

Styczeń 2015

Nowy Rok zaczęliśmy od nowości do nauki języka rosyjskiego oraz konkursu na stronach facebook'a z losowaniem nagród. Do wygrania książka do nauki rosyjskiego oraz hiszpańskiego. "Rosyjski w tłumaczeniach" część 1 można kupić przedpremierowo na stronach wydawnictwa. W połowie miesiąca książki ukażą się również w księgarniach. Jesteśmy pewni, że spodoba wam się nauka języka rosyjskiego w nowej odsłonie.

W tym miesiącu kończymy również prace nad kolejną częścią serii "Niemiecki w tłumaczeniach" oraz "Angielski w tłumaczeniach". Nie możemy się doczekać!

Grudzień 2014

Było nam niezmiernie miło spotkać się z Wami na Targach książki we Wrocławiu. Ten rok był bardzo bogaty w nowe tytuły serii, które będą kontynuowane w roku 2015. W zakładce 'Zapowiedzi' dowiecie się co jest w przygotowaniu na kolejne miesiące w Nowym Roku.

Listopad 2014

Kolejne książki językowe w innowacyjnej formule nauczania już w przygotowaniu. Jeszcze w tym miesiącu spotkamy się na Targach Książki w Katowicach oraz w Łodzi.

plakat targów książki w KatowicachSalon ciekawej książki

Październik 2014

Już na początku miesiąca można było nabyć nowość pt. "Francuski w tłumaczeniach, Gramatyka 1". Ukazała się też kolejna pozycja wydawnicza pt. "Hiszpański w tłumaczeniach, Gramatyka 3".

W dniach 25-27 października można było nas spotkać na XVIII Targach Książki w Krakowie:

preston publishing na targach książki w Krakowie 2014Książki Preston Publishing na Targach Książki w KrakowiePreston Publishing na stoisku C60 w Krakowie 2014Expo Kraków

Wrzesień 2014

Po upalnym miesiącu sierpniu praca wre nad kolejnymi książkami językowymi. Niebawem pojawią się kolejne tytuły. Już pod koniec miesiąca będzie dostępny podręcznik do nauki gramatyki pt. "Francuski w tłumaczeniach, gramatyka 1".

Z przyjemnością informujemy, że Preston Publishing weźmie udział w XVIII Międzynarodowych Targach Książki w Krakowie w dniach 25-27 października. Zapraszamy!

Sierpień 2014

Pod koniec miesiąca pojawiła się kolejna pozycja wydawnicza, tym razem do nauki języka niemieckiego. Dostępna w księgarniach językowych w całej Polsce oraz na stronach naszego wydawnictwa.

1-3 sierpnia wzięliśmy udział w Nadmorskim Plenerze Czytelniczym w Gdyni. Byliśmy jednym z wystawców na tej imprezie. Dziękujemy wszystkim, którzy nas odwiedzili i zapraszamy na kolejne targii w tym roku.

Lipiec 2014

28 lipca to dzień premiery kolejnej części do nauki języka hiszpańskiego. Dostępne na naszych stronach oraz już niebawem w księgarniach w całej Polsce.

książka do nauki języka hiszpańskiego, z gramatyki, poziom średnio zaawansowany

Czerwiec 2014

Miesiąc prac nad kolejnymi pozycjami wydawniczymi. Niebawem poszerzymy ofertę książek o kolejne języki, a już w lipcu ukaże się kolejna część serii książek do nauki języka hiszpańskiego.

W dniach 27-29 czerwca mieliśmy okazję się z Wami spotkać w Miasteczku Literackim w Szczecinie.

Książki do nauki języków

Maj 2014

Był to bardzo intensywny miesiąc. Po książce "Hiszpański w tłumaczeniach" nadeszła kolej na "Angielski w tłumaczeniach, Phrasal Verbs", której premiera miała miejsce na Warszawskich Targach Książki.

Mamy też dobre wieści dla uczących się języków francuskiego i niemieckiego. "Niemiecki w tłumaczeniach Gramatyka 1" oraz "Francuski w tłumaczeniach Gramatyka 1" ukażą się już niebawem.

A oto krótka fotorelacja z V Warszawskich Targów Książki:

Preston Publishing na Warszawskich Targach KsiążkiKsiążki V Warszawskie Targi Książki

Kwiecień 2014

Z przyjemnością informujemy, że będziemy uczestnikami Warszawskich Targów Książki w dniach 22-25 maja. Znajdziecie nas na stanowisku 229/V. Będziecie mogli zobaczyć nowe pozycje wydawnicze, spotkać się z autorami, wziąć udział w konkursie i zakupić wszystkie tytuły w promocyjnych cenach. Zapraszamy!

Warszawskie Targi Książki

Marzec 2014

Prace trwają nad kolejną pozycją do nauki języka angielskiego pt. "Angielski w tłumaczeniach, Phrasal Verbs", która ukaże się już niebawem.
Natomiast już w przyszłym miesiącu premiera pierwszej części serii "Hiszpański w tłumaczeniach".

Hiszpański w tłumaczeniach

Luty 2014

Przygotowanie kolejnej pozycji w naszej ofercie. Prace trwają nad książkami do nauki języka hiszpańskiego, które już niebawem pojawią się w ofercie księgarń w całym kraju.

Styczeń 2014

Nowa seria Angielski w tłumaczeniach, Business z kursem audio już w
sprzedaży.

23 stycznia miała premierę nowa seria książek "Angielski w tłumaczeniach,
Business" na 3 poziomach zaawansowania z płytami CD (mp3). Cały komplet
dostępny jest w promocyjnej cenie. Cała seria to ponad 3000 słów,
użytych w ponad 2500 zdań w kilkudziesięciu tematach. Dodatkowo nowa wersja
to 20-godzinny kurs audio do ćwiczenia mówienia i wymowy.
Książki do nauki słówek w kontekście biznesowym

Grudzień 2013

Już niebawem książki "Angielski w tłumaczeniach, Business" dostępne będą w wersji z płytą CD (mp3), a z okazji wyjątkowego okresu książki w świątecznej cenie promocyjnej do końca roku.

Październik 2013

Miło nam poinformować, że wydawnictwo Preston Publishing był uczestnikiem 17
Targów Książki w Krakowie. Dziękujemy wszystkim za przybycie i za wspaniałe
przyjęcie naszych nowych publikacji.
Targi Książki 2013 Preston PublishingTargi Książki 2013Targi Książki 2013 Preston Publishing